Wednesday, September 16, 2009

“Pretty horses make you fall"

I stole me a bottle of some red wine from Mr.Bigshots wine cellar. It probably cost something six-numbered, but I liked the pony on the label and took it to get BB drunk yesterday. She on the other hand brought me some absolute to celebrate my heritage and got me even drunker. It’s an old tradition of ours. She won last night’s round. I woke up on the rug with a hobo hair due. That rug gets the laid I tell you. More than Ryan probably. Hehe.

På grund av vem-kan-få-vem-fullast traditionen jag och BB har snodde jag mig en flaska vin ur källaren igår. Jag gick på etiketten och valde en med en polle på - man ska gå på magkänsla. BB valde dock en absolut och jag vaknade med håret i en så kallad luffarkaka på mattan. haha. Hon är inte bra för mig.

No comments:

Post a Comment